Wat is de meerwaarde van digitale menuborden? Dat kunnen wij je vertellen!
Vorige week hebben wij jullie meegenomen op gebied van narrowcasting en waarom het interessant is voor allerlei soorten organisaties en branches. Maar zoals belooft gaan we het deze week toespitsen op digitale menuborden, die bijvoorbeeld voor een snackbar of een lunchroom erg interessant kunnen zijn.
Narrowcasting als digitale menuborden inzetten is een duurzame investering om assortiment, aanbiedingen en acties met jouw klanten te communiceren. Wij hebben namelijk een online editor, waarbij je altijd in de gelegenheid bent om snel aanpassingen te verrichten op jouw menuborden. Dit kan bijvoorbeeld handig zijn als een product of gerecht is uitverkocht, want dan kun je dit direct aanpassen. Maar ook als prijzen wijzigen is dit met een paar simpele handelingen direct aangepast. Zo zijn jouw klanten altijd op de hoogte en hoef je geen ‘nee’ te verkopen, want dat wil natuurlijk niemand. Wil je echt geen omkijken meer hebben naar jouw digitale menuborden? Laat dan de kassasoftware koppelen met jouw digitale menuborden. Hierdoor zullen prijzen automatisch mee veranderen op de beeldschermen!
Verkoop stimuleren
Naast het presenteren van menuborden, kun je dus ook makkelijk aanbiedingen en acties communiceren met jouw klanten. Narrowcasting draagt dan ook bij aan het stimuleren van jouw omzet. Denk aan impulsaankopen, cross-selling & up-selling. Door de hoge attentiewaarde die narrowcasting kent, zullen jouw aanbiedingen en acties aanzienlijk beter overkomen bij je doelgroep. Dit is nog een reden om digitale menuborden voor jouw onderneming te overwegen, want meer omzet, daar zegt toch geen enkele ondernemer nee tegen?!
Pas content aan op het moment van de dag
Wist je dat ons narrowcasting systeem beschikt over een planningsfunctie? Hierdoor kun je op het moment van de dag content afstemmen. Denk bijvoorbeeld aan specifieke aanbieding die alleen geldig zijn in de middag of avond. Naast acties en aanbieding kun je ook niet relevant assortiment van het menubord halen, bijvoorbeeld:
08:00 tot 12:00 –> Ontbijtmenu;
12:00 tot 17:00 –> Middagmenu (lunch);
17:00 tot 22:00 –> Avondmenu (diner).
Hierdoor bespaar je ruimte op jouw beeldschermen en heb je meer ruimte voor relevante content, afgestemd op het moment van de dag!
Alles van A tot Z
Naast onze uitgebreide software, leveren wij ook hardware. Als je namelijk het maximale uit digitale menuborden wilt halen is een combinatie van de juiste hardware, software en content van groot belang. Hier zorgen wij als totaalleverancier dan ook voor!
Nieuwsgierig naar de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem vrijblijvend contact met ons op.
Next week: Narrowcasting inzetten in de Retail. Waarom is narrowcasting interessant voor jou als Retailer? Dat kun je volgende week lezen in onze nieuwe blog.
Comments are closed.