DATA DRIVEN: Wie bezoekt uw onderneming? Haal meer uit narrowcasting!
Wie bezoekt uw winkel/onderneming eigenlijk? U heeft een goed beeld van uw doelgroep en weet ongeveer wie uw winkel bezoekt, maar harde cijfers missen, en zeker weten doet u niet. Dan is dit systeem een echte aanrader voor uw onderneming! Breidt uw narrowcasting systeem uit met deze slimme oplossing.
Stopt u veel geld in het bereiken van een doelgroep, maar heeft het weinig effect? Seemetrix in samenwerking met Digital Pixel Marketing kijkt samen met u wie echt uw doelgroep is ,zodat u op een slimme manier hierop in kan spelen.
Informatie over uw doelgroep zoals leeftijd, geslacht en het aantal bezoekers worden geanalyseerd door middel van slimme software. Adverteer dus nooit meer op de verkeerde doelgroep en leer uw doelgroep kennen.
Naast het monitoren van uw bezoekers, zorgt deze software voor ‘Target product advertising’. Wilt u hier meer over weten? Lees dan verder.
[edsanimate_end]
Target product advertising
Na het verzamelen van belangrijke informatie zoals de leeftijd en het geslacht van uw doelgroep, wordt het tijd om advertenties en informatie afgestemd op één doelgroep/persoon uit te zenden. Door de slimme software van Seemetrix is het mogelijk advertenties en informatie van te voren in te stellen op een bepaalde doelgroep. In het filmpje hieronder is te zien hoe het werkt. Een voorbeeld: er draait een advertentie over een hamburger, wanneer een vrouw voorbij het display loopt wordt de hamburger-advertentie vervangen door een advertentie voor vrouwen, namelijk over schoenen. Op de manier kan van te voren ingesteld worden welke advertentie u wilt laten zien aan bijvoorbeeld mannen/vrouwen en verschillende leeftijdscategorieën.
Wilt u hier meer over te weten komen? Aarzel dan niet en neem vandaag nog contact met ons op.
Leave A Comment