Hoe trek jij de aandacht met jouw stand?
Specialist in beeldschermcommunicatie
Opvallen met jouw stand op de beurs?
Wil jij opvallen met jouw stand op de beurs? Narrowcasting is een uiterst geschikt middel om jezelf te onderscheiden van de concurrent. Het gebruik van een kiosk, beeldschermen en/of videowalls kent namelijk een hoge attentiewaarde. Hierdoor valt het oog van de passant sneller op jouw stand.
Naast meer opvallen is narrowcasting ook erg functioneel op jouw stand. Je wilt natuurlijk zoveel mogelijk laten zien aan voorbijgangers, echter ben je beperkt tot je stand. Een kiosk maakt het mogelijk om interactie te creëren met voorbijgangers, extra assortiment te presenteren en jouw product visueel maken!
De onderstaande modellen zijn ontwikkeld om op beurzen/evenementen operationeel te zijn en beschikken over onze narrowcasting software waarmee eenvoudig een kiosk/touchscreen menu gemaakt kan worden.
32 inch interactieve kiosk
65 inch interactieve kiosk
32 inch interactieve kiosk
75 inch interactieve kiosk
Effectief communiceren met beeldschermen op een beurs
Narrowcasting is een modern communicatie middel wat in steeds meer branches wordt toepast, denk bijvoorbeeld aan: retail, gezondheidszorg, onderwijs en kantoren. Narrowcasting is opvallend, actueel en informatief.
Één of meerdere beeldschermen op jouw stand kan de informatievoorziening optimaliseren, attentiewaarde creëren en interactie bieden met bezoekers. Het voordeel van ons systeem is dat jij eenvoudig vanuit kantoor de hele presentie en/of kiosk menu eenvoudig kunt samenstellen. Onze software is gebruiksvriendelijk en is voorzien van alle functionaliteiten, denk bijvoorbeeld aan: