Meten is weten
Wie bezoekt jouw winkel eigenlijk? Je hebt waarschijnlijk een goed beeld van jouw doelgroep en weet ongeveer wie de winkel bezoekt. Maar vaak missen hierbij harde cijfers. Zeker weten wie daadwerkelijk de winkel bezoeken is dan lastig. Dat terwijl het hebben van die cijfers juist zo belangrijk is. Mocht je daar dus veel behoefte aan hebben, dan is deze software oplossing een echte aanrader voor jouw onderneming! 

In de basis van narrowcasting deel je content met de bezoekers. Maar daarbij heb je geen idee hoelang, hoe vaak en wie er precies deze content leest. Seemetrix heeft hier een speciale software voor ontwikkeld die perfect aansluit op de Digital Pixel Marketing narrowcasting-software. 

Speciale software
Deze software biedt de mogelijkheid om allerlei informatie te verzamelen over jouw bezoekers zoals: leeftijd, geslacht en het aantal mensen in jouw onderneming. Vervolgens geeft de software de mogelijkheid om content speciaal af te stemmen op een bepaalde doelgroep. Bijvoorbeeld: normale content draait op het scherm, op het moment dat een mevrouw tussen 20 en 40 jaar voor het scherm staat zal er een advertentie weergegeven worden van een schoen die in de aanbieding is. Als er dan vervolgens een man tussen 20 en 30 jaar voor het scherm komt te staan zal de advertentie van de schoen veranderen in een advertentie van bijvoorbeeld een hamburger.

Dit noemen we ook wel ‘Target product advertising’. Target product advertising is kort gezegd een vorm van adverteren. Hierbij worden advertenties geplaatst die specifiek gericht zijn op consumenten, gebaseerd op kenmerken gerelateerd aan die consumenten, zoals demografie, koopgewoontes of waargenomen gedrag. Je kunt met deze tool dus nog beter op jouw consumenten inspelen. Jouw consumenten zullen dan ook meer getriggerd worden door de advertenties.

Contact
Lijkt het bovenstaande wat voor jouw organisatie? Klik dan hier. Of neem contact met ons op voor meer informatie.

Leave A Comment