

Narrowcasting 2.0
Narrowcasting 2.0 – Communiceren door middel van een beeldscherm die 24/7 verbonden is met het internet waarbij je content kun specificeren op de doelgroep. Daar kan nog een schepje boven op! Digital Pixel Marketing kent namelijk diverse uitbreiding pakketten om van jouw narrowcasting campagne meer dan een succes te maken!

Ben je benieuwd wat onze 2.0 voor jouw onderneming kan betekenen? Neem gerust contact met ons op! Door deze software te integreren met onze software kun je 24/7 je doelgroep monitoren en interessante data verzamelen, zoals: hoeveel bezoekers lopen voorbij mijn schermen, wat is de man/vrouw verhouding en wat is de geschatte leeftijd. Door goed inzicht in je doelgroep te krijgen, kun je effectiever gaan communiceren. Zo biedt deze oplossing de mogelijkheid content te sturen naar specifieke doelgroepen. Bijvoorbeeld: een advertentie van een damesschoen, komt alleen op het beeldscherm wanneer een volwassen vrouw voor het beeldscherm staat. Komt er een man voor het beeldscherm, verschijnt er een advertentie van een herenbroek.
Verhouding man/vrouw
Door deze slimme software krijg je realtime inzichten van de man/vrouw verhouding in jouw winkel!
Leeftijden
Welke leeftijd hebben jouw bezoekers eigenlijk? Meet het! Deze slimme software onderscheidt jouw bezoekers in: kind, junior, volwassen, senior.
Emotie
Wat vinden jouw bezoekers eigenlijk van jouw content? Deze slimme software laat zien welke emotie er getoond worden tijdens het kijken naar jouw boodschap!
Attentie tijd
Dat narrowcasting een hoge attentiewaarde kent, weten we. Maar hoe lang kijkt iemand gemiddeld naar jouw advertentie?