Narrowcasting aanbieders

Dat er verschillende narrowcasting aanbieders zijn, hoeven wij jou natuurlijk niet te vertellen. In deze blog gaan we de verschillende narrowcasting aanbieders uitlichten. Er zit namelijk wel degelijk verschil tussen de type aanbieders!

De zoektocht

Als organisatie zijnde, ben je vaak alvorens je in zee gaat met een partij, in een oriënterende fase. Er zijn namelijk ontzettend veel narrowcasting aanbieders. Echter is het dan juist van belang dat je een goed gevoel hebt over de organisatie. Heb je je bijvoorbeeld wel eens verdiept in de kosten van narrowcasting? Alvorens je besluit om met narrowcasting aan de slag te willen, is een inzicht in de eventuele kosten erg belangrijk.

En heb je al uitgezocht wat jij precies voor ogen hebt betreft narrowcasting in jouw organisatie? Hoeveel beeldschermen heb je bijvoorbeeld nodig en voor welk doel of doelen wil je ze gaan gebruiken?

Allemaal zaken om goed over na te denken.

Het verschil

Er zijn veel organisaties die narrowcasting ‘er even bij doen’. Het is dan niet het uitgangspunt van de organisatie. Denk hierbij als voorbeeld aan ICT bedrijven en reclame bureaus. Zij bieden dus wel narrowcasting aan, maar hebben misschien niet alle facetten in huis om jou zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Digital Pixel Marketing is 100% dedicated met narrowcasting. Dit zorgt ervoor dat wij klanten van A tot Z kunnen voorzien. Van een beeldscherm tot draaiende narrowcasting software, maar ook van advies tot aan montage. Je hoeft dus alles maar bij 1 partij af te nemen en je ziet niet met verschillende leveranciers. Alles wordt voor jou geregeld met ons als totaal leverancier!

Corona proof

Is jouw organisatie trouwens al corona proof?

Multi Spenser
Wij hebben namelijk ook een Multi Spenser. Dit is een beeldscherm en handdesinfectie in 1! Dat is nog eens handig. Medewerkers en bezoekers/klanten worden door het beeldscherm getriggerd om de handen te wassen. Zo zorgen we samen voor een schone en veilige omgeving!

Geautomatiseerde deur-beleid
Heb jij al bedacht hoe jij het aantal bezoekers in jouw winkel, restaurant, café, showroom of een andere plek gaat managen? En hoe ga je ervoor zorgen dat er niet teveel mensen aanwezig zijn in jouw zaak? Belangrijke zaken om de gezondheid van jouw bezoekers en personeel te kunnen waarborgen. Wij automatiseren met onze oplossing, het geautomatiseerde deur-beleid.

Philips heeft een oplossing bedacht waarmee het aantal bezoekers die binnenkomen en de organisatie weer verlaten wordt bijgehouden. Door middel van een beeldscherm wordt er aangegeven of iemand moet wachten óf mag doorlopen. En dat allemaal automatisch.

Is het maximum aantal toegestane personen 30? Dan wordt de 31e bezoeker vriendelijke gevraagd om te wachten bij de ingang. Wanneer iemand jouw zaak verlaat, geeft het beeldscherm automatisch aan dat de eerstvolgende naar binnen mag.

Interesse in een narrowcasting oplossing?

Laten we dan samen kijken naar de beste oplossing in jouw organisatie. Ook op afstand kunnen we hier samen eens over babbelen. Je kunt ook eens onze portfolio bekijken, wellicht doe je daar inspiratie op!

Neem hier contact met ons op voor een (vrijblijvend) gesprek.

Comments are closed.